Maksu- ja toimitusehdot

Toimitus- ja käyttöehdot

Tehdessäsi ostoksia tai asioidessasi muutoin verkkosivustollamme, hyväksyt tietosuojaselosteessamme kuvatun henkilötietojen käsittelyn. Tietosuojaselosteen löydät täältä.

Tarjoamme asiakkaillemme ilmaisen toimituksen ja palautuksen normaalihintaisille tuotteille yli 39€ tilauksiin, poissulkien lisäravinteiden rehujen ja tarjoustuotteiden palautus. Tarjoustuotteiden, lisäravinteiden ja rehujen palautuksesta veloitamme 4,95€ palautusmaksun. Toimitusaika on 1-5 arkipäivää tilauksen vastaanottamisesta.
Mikäli tilattu tuote myöhästyy tai on tilapäisesti loppu, pyrimme aina ilmoittamaan siitä asiakkaalle viipymättä. Mikäli sinulla on kysyttävää liittyen tilaukseesi tai toimitusaikaan, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.

Tilaus ja tilausvahvistus

Tilaamasi tuotteen/tuotteiden tiedot voit tarkistaa tilausvahvistuksesta, tilausvahvistus lähetetään antamaasi sähköpostiosoitteeseen tilauksen tehtyäsi. Mikäli sinulla on kysyttävää tilauksestasi tai tilauksessa on jotain epäselvää, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme joko puhelimitse tai sähköpostilla. Ilmoitathan sähköpostiviestissä tilausnumeron sekä nimesi Tilauksen muuttaminen jälkikäteen ei aina ole mahdollista, koska olemme saattaneet jo postittaa tilauksesi, asiakaspalvelumme voi kuitenkin tarkastaa mikäli muutokset ovat vielä mahdollisia.

Toimitus ja toimituskulut

Alle 39€ tilauksista veloitamme 4,95 toimitusmaksun.
Lisämaksusta voit valita mm edullisen kotiinkuljetuksen tai pikakuljetuksen
Toimituskulut sisältyvät tuotteen hintaan. Meistä riippumattomia lisäkuluja voi aiheutua mikäli valitsette vaihtoehtoisen toimitus- tai maksutavan (esim. osamaksu).
Tarjoustuotteiden palautuksesta veloitamme 4,95€ palautusmaksun.
Tilaukset toimitamme postipakettina lähimpään postitoimipisteeseesi. Posti lähettää ensisijaisesti tekstiviestin saapumisesta toimipaikkaan tilauksessa ilmoittamaasi puhelinnumeroon. Mikäli et saa paketista saapumisilmoitusta viiden arkipäivän sisällä tilauksesta, tarkistathan seurantatunnuksesta toimituksesi tilanteen. Pakettia säilytetään Postissa 7 päivää, jonka jälkeen se toimitetaan takaisin lähettäjälle. Huomioithan kuitenkin, että noutamaton lähetys ei ole kuluttajansuojalain mukainen palautus. Varmistathan osoitetietojen oikeellisuuden tilausvaiheessa. Emme vastaa asiakkaan virheellisesti antamaan osoitteeseen toimitetusta tuotteesta tai virheellisestä osoitteesta johtuvista kustannuksista.

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com

Klarna

Klarnan maksuehdot täältä

Vaihto- ja Palautusoikeus

Tuotteillamme on 30 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus.
Halutessasi palauttaa tuotteen toimi lähetyksesi mukana tulleiden ohjeiden mukaan tai ota yhteyttä asiakaspalveluumme
Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja myyntikuntoinen sisältäen kaikki mukana tulleet hintalaput ja alkuperäisen pakkauksen, muussa tapauksessa emme voi valitettavasti hyväksyä palautusta. Palautettava tuote tulee pakata asianmukasesti. Asiakas on vastuussa huonosti paketoidun tuotteen rikkoutumisesta.
Huomioithan ystävällisesti että kustomoiduilla tai personoiduilla tuotteilla ei ole vaihto- tai palautusoikeutta
Reklamaatiot ja takuupalautukset
Valitettavasti silloin tällöin myös kaikkein laadukkaimmissakin tuotteissa on virheitä.
Takuuasiat ja virheilmotukset käsitellään aina yksilöllisesti. Tästä syytä pyydämmekin reklamaatioasioissa olemaan viipymättä yhteydessä asiakaspalveluumme.

Yhteystiedot

Equestrian Shop Helsinki
Härkähaankuja 14
01730 Vantaa

Asiakaspalvelu 045 3271776

Takaisin ylös